Salę należy rezerwować z możliwie największym wyprzedzeniem (przynajmniej tydzień).
Pismo należy wypełnić podając nr sali oraz dokładną datę i godzinę rezerwacji sali.
Następnie, podajemy powód rezerwacji, ewentualnie liczbę uczestników, aby w razie niedostępności sali, o którą prośba jest skierowana, dobrać inną o podobnej liczbie miejsc.
Dokument podpisujemy, podbijamy i zanosimy do Działu Harmonogramów – Budynek Główny, I piętro, pokój 106 (po lewej stronie w korytarzu).
W Dziale Harmonogramów mogą nas spotkać 2 scenariusze:
1. Należy poprosić prowadzących o przełożenie zajęć z tej sali do innej proponowanej przez Dział Harmonogramów – w tym celu dostajemy listę zajęć, które odbywają się w danych godzinach w sali, którą chcemy zarezerwować oraz informację, który prowadzący ma w niej wtedy zajęcia i jakie. Pani z Działu Harmonogramów obok wpisuje proponowane sale na zamianę. Wystarczy napisać maila i poprosić o zamianę.
Wzór wiadomości:
Szanowny Pani/e ………… (Tytuł naukowy) ,
Koło Naukowe ….. (nazwa Koła)
Godziny otwarcia Działu Harmonogramów
Wzór pisma do pobrania
Kliknij w ikonę dokumentu